pátek 6. října 2006

PODÍLET SE NA BOŽSTVÍ

blahoslavení jsou ti, jejichž srdce se otevřela k očištění a připravila k přijetí Ducha Svatého kvůli proměnění, budou zbožštěni a nazváni syny a dcerami Nejvyššího, budou nazváni božími v účastenství. PODÍLET SE NA BOŽSTVÍ

5. května 2001

Moje dcero,

pozvedni ke Mně svého ducha a ve svém rozjímání slyš Moje vzdechy, jak se mění ve slova řeči…

Pokoj tobě. Dnes všechny volám, aby se sami podrobili zkoušce. Volám každou duši, aby se zkoumala. Moje cesty jsou nádhernými cestami, které vedou k dokonalosti. Ty jsi povolaná k dokonalosti. Dal jsem ti a stále dávám lehkou cestu k tomu, abys Mi porozuměla tak, jako Mi rozumějí andělé. Můžeš získat Můj Pokoj.

Dal jsem vám všem tento vznešený dar lásky a milosrdenství, aby vás vedl k Pokoji, který je mnohem větší, než můžete pochopit, a který obléká vaši duši do bílého jako nevěstu oděnou ve svatebním šatu. Můj dar lásky vám dává všechny příležitosti vládnout se Mnou, i když jste zatím zde na zemi. Chcete být dokonalými dětmi Božími? Jinými slovy, chcete být nazváni ‚bohy v účastenství'? Vstupte tedy na cestu ctností. Pracujte pro svou spásu, neohlížejte se zpět. Jsem připravený vás zbožštit a zapsat vaše jméno do knihy života.

Ať se ve vašem svědčení projevuje důkaz pravdy. Ať vaše svědčení ukazuje Mou Moc, ať je to zjevné všem, že Já, Kristus, jsem ve vás důkladně zakořeněný a že vy jste dobře zakořeněni ve Mně. V této jednotě, kterou nás Božská láska spojuje dohromady, vy budete následovat zákon života a Já, s velkým potěšení ve Svém Srdci, když uvidím, co tato Božská jednota lásky přinesla Mé oblíbené duši, ji budu učit kráčet se Mnou a naplním její mysl vším, co patří Mému Království, vším, co je svrchované, vším, co oslepuje Mou Duši, co přináší slzy radosti do Mých Očí, všechno, co je čisté a vznešené, vše, co dokazuje, že tato duše je skutečně Mou částí dokazující světu, že všechno Poznání, které je jí dáno, pochází ode Mne.

Teď jste se naučili, že v Mém Těle žije plnost Božství, a proto také vy můžete najít své naplnění. Jestliže tedy říkáte, že Mě opravdu milujete, proč si ode Mě stále udržujete takový odstup? Proč se stále ohlížíte? Vždyť víte, že Mě máte napodobovat. Nebuďte zase překvapení, když vám říkám, abyste se zkoušeli.

Když říkáte: "Já se snažím konat dobro, snažím se nerozbíjet. Snažím se být radostí Trojičného Boha a dýchat v Něm, protože kolem mne je jen smrt a vyžaduje to velké úsilí nenechat se obklíčit setbou smrti. Odklonil jsem se doleva a cítím dech smrti. Zabočil jsem doprava a vidím temnotu. Přesto se snažím nejít v hlubokém stínu. Jestli moje ubohé nohy sešly z cesty ctností, nebo jestli je moje srdce poskvrněné nevděčností a hříchem, nebo jestli moje mysl zbloudila do hříšných míst a zrádných myšlenek, přijď mi na pomoc a zachraň mou zrádnou přirozenost, neboť nejsem lhostejný k Tvé laskavosti, Pane. Jsem jenom slabý a ubohý."

Protože jsem o vás pečoval od vašeho zrození jako otec, mám právo zkoušet opravdovost vaší lásky, a proto vám odpovídám: "Zkouším vaši spravedlnost. Chci vás mít jako prince nebo princeznu, až se se Mnou přijdete setkat, když budete odcházet z tohoto světa. Chci, abyste byli v královském purpuru, veselí, v radosti svého Pána. Chci, abyste byli naplněni Božím světlem a zářili uvnitř i navenek. Chci, abyste byli věrní Mou Věrností, bez poskvrny jako Můj dokonalý Obraz, čistí s Tím, který je Čistý.

Poslouchejte! Mají paprsky slunce ve své slávě nebo svit měsíce, který je vždy ve stínu, takovou lásku, jakou mám Já k tobě? Pro Mé Jméno a pro Mou Lásku, kterou k vám mám, jsem se vám všem ukázal. Svou Božskou Přítomností jsem vás přišel navštívit do vašeho pokoje. Někdy jsem přicházel s vůní myrty, jindy jsem zakroužil jako kouř kadidla a provoněl vás a váš pokoj Neobjevil jsem se také jako paprsek světla ve vašem srdci? Má nádherná Přítomnost je všude. Naplňuji svět Svou Láskou. Kolikrát jsem opustil Svůj Trůn, abych se k vám sklonil a ovanul vás tajnými polibky? Pojďte vy všichni, kteří toužíte po kázni, pojďte, naučte se, jak Mě pozdravit nejen slovy, ale dobrými skutky lásky. Ať o Mně mluví váš jazyk, o Mém Božství, o tom, který je První a Poslední, o tom, který je vaším Otcem, o tom, který vás vyzdobil a obrátil v katedrálu. Nezbavujte Mě této radosti.

Milostivě jsem vám dovolil vyrůstat v Mém Domě. Vštipte tedy do Mě nějakou radost a veselost tím, že řeknete ‚Otče náš' způsobem, kterým to Můj Otec učil Mou dceru. Nebuďte jako roztroušené kosti z Ezechielova vidění, ale buďte naplněni slávou Mého Svatého Ducha, kterého jsem seslal Svým učedníkům, a vyrůstejte v užitku, místo abyste slábli bez užitku. Nikdy nepřestávejte vzývat Mé Jméno, aby oživilo vaši důvěru a upevnilo ve vás Mou oživující podstatu.

Už jste někdy slyšeli podobenství o talentech? 1 Nevšimli jste si, jak vás Můj Dům 2 všechny povolává, abyste obohatili Jeho Dům? Nevšimli jste si, že toto je čas zúčtování a zkoušky vaší věrnosti?

Během těchto vyvolených let jsem vám všem uděloval milosti. Chudí dostávali stejně jako bohatí. Nikoho jsem o nic nepřipravil. Ale Pán Domu vás nyní žádá, abyste před Něj předstoupili a dokázali Mu svou věrnost, aby vám mohl říct: "Výborně, dobrá a věrná duše, protože jsi dokázala být věrná v malém, svěřím ti větší věci. Pojď a připoj se ke štěstí svého Pána!"

Nezklamte svého Pána a nedonuťte Ho, aby řekl: "Co jsi pro Mě udělal? Neviděl jsem od tebe nic dobrého." Můžete se také stát ctnostnými, jestliže budete opravdově činit pokání a otevírat Mi své srdce, abych na vás mohl vylít uzdravující mast. Nenechejte se ode Mě odloučit, dovolte Mi vstoupit do vaší mysli Mou Přítomností a Moje Dědictví bude vaším. Zaplavte Mě radostí a vyrůstejte do výšky a síly jako věž ze slonoviny.

Proto nebuďte překvapení, když řeknu: "Sestoupím do údolí, abych se podíval, zda Moje réva pučí a zda se jí otevírají květy." Proč se někteří z vás děsí Mé zkoušky? Ženeš se snad, Můj královský Dome, za větrem? 3 Jestli ano, větrem se i staneš. Já jsem věrný velikosti Svého Milosrdenství a vyvedu tě z tvého vyprahlého odpadlictví, Mé dítě,4 poslal jsem ti a neustále posílám Svatého Ducha, který tě zbožšťuje a sjednocuje tě se Mnou.

Pohleď nyní a uč se:

- blahoslavení jsou ti, jejichž srdce se otevřela k očištění a připravila k přijetí Ducha Svatého kvůli proměnění, budou zbožštěni a nazváni syny a dcerami Nejvyššího, budou nazváni božími v účastenství.

- blahoslavení jsou ti, kteří se navoněli milostí a jejich vůně je jako směs kadidla, které provoňuje svou přítomností Moje Ikony, oni zdědí Mé Království.

- blahoslavení jsou ti, kteří obdrželi Mého Svatého Ducha a stali se spoludědici Mého Království, když osvěcují jiné Mými Slovy a Mým Poznáním a dávají ostatnímu světu možnost porozumění dogmatům Církve - budou nazváni spolupracovníky Mého Království, protože se Mnou budou vládnout.

- blahoslavení jsou ti, jejichž víra se projevuje činy lásky a službami prokázanými Nejvyššímu, jejich hlas zní jako melodie, která ctí Můj Dům, obdrží Mou plnost a přikryji je milostí Ducha Svatého. I po smrti budou jejich těla prorokovat.5

- blahoslavení jsou ti, kteří se nechali vést Mým Svatým Duchem a shromáždili se v Mém Ovčinci. Oni budou tvořit jedno Tělo a budou navždy spojeni v Nás, Trojjediném Bohu.

- blahoslavení jsou ti, kteří potom, co si libovali v ohavnostech, se nechali vést Svatým Duchem k obrácení, vyrvali z kořenů všechno zlo a dovolili Mu, aby se do nich On sám vlil a prýštil do jejich srdce, a tak v nich oživil mrtvé základy.6 Vypučí a rozkvetou jako růže v jarních dnech, protože se stanou částí nového a svatého královského kněžství. Ano, budou nazváni lidem Božím, jenž Mi bude zpívat chvály za to, že jsem ho přivedl do Svého nádherného Světla.

- blahoslavení jsou ti, kteří kvůli Mně dobrovolně obětují svůj čas a sami sebe, aby se vydali do bitvy vaší doby a bojovali proti zlým silám tím, že se přihlásí za vojáky. Milost Ducha Svatého je zachová a dodá jim sílu a zařadí je k vojákům vítězících archandělů Michaela a Rafaela.

- blahoslavení jsou stavitelé mostů, kteří se kvůli Mně zřekli svých vášní a všeho, co je přivedlo do vězení na tomto světě, a stali se, skrze milost Ducha Svatého, pomocníky v Mém Božském Plánu, zdobíce Můj Dům. Jejich duše a celé bytí bude jako nádherná Katedrála.

- blahoslavení jsou ti, kteří se po Mně naučili žíznit a toužit obejmout Mě a patřit Mně, ti objevili Dar darů, jímž je: znát Mě a rozumět Mi v Mé sladkosti.

Ten, kdo ve Mně přebývá Mnou živený, vzkříšený a oděný do Mne v úžasné dokonalosti, bude moci říct: "Jsem jedno s Bohem, neboť nyní žiji, i když zatím jen na zemi a mezi tvory: Opravdový Život v Bohu… Jsem jako opevněné město, protože moje hradby přebudoval sám Duch Svatý. S Duchem Svatým uvnitř mých hradeb jsem určený k věčné slávě. Duch Svatý zahalil mou duši do nebeské krásy, abych mohl vstoupit do Tvé Slávy, Kriste, a žít navěky! Moje kroky nebudou mými, ale Jeho! Budu kráčet s Bohem, protože jsem se odvrátil od tělesných požitků, a nyní můj duch žije v blaženosti a je čistý, patřící Trojičnému Bohu a Jeho Svaté Přítomnosti

http://www.tlig.cz/msg/vasb1067.htm

DESATERO PŘIKÁZÁNÍ

 

Žádné komentáře:

Okomentovat