neděle 18. prosince 2005

O nemocech

Slyšte co Vám chci bratři a sestry sdělit. Mnoho lidí je dnes nemocných a slabých. Ale co je horší, nemocí a nemocných bude přibývat. Jednak je to způsobeno stupňujícím se stresem, ale hlavně Vaší pohodlností. Příčinou veškerého onemocnění je špatný životní styl. Obětovali jste své zdraví penězům. Možná, že ne dobrovolně. Mnozí z Vás k tomu byli donuceni špatnou politikou. Dnešní člověk má mnoho starostí. Dnešní člověk je pouhou výdělečnou jednotkou. Většina lidí hledá příčinu svých onemocnění ve špatné životosprávě. Take i já jsem si tím prošel. Trendem se dnes stává, že to nejdůležitější na člověku je jeho mozek. Jste jen chodící informace. Čím více se jich do Vaší hlavy vejde, tím máte větší šanci na úspěch i uznání, a už nebudete muset ručně makat. Dostanete kancelář, židli, PC možná i sekretářku. Nyní budete pracovat hlavou. A jen kvůli Vaší hlavě Vás systém udržuje při životě. Jak směšné. Jediné, o co tady jde, je pouze mozek. To ostatní je podřadné a proto ti, co mají velké hlavy musí tělesně i zdravotně velice trpět. Podřídili vše své hlavě. Ta je pro ně nejdůležitější - je to přeci jejich zdroj obživy. Jejich tělo se však začne bouřit. Začíná to únavou, trnutím nohou a hemeroidy a pokračuje to přes ztrátu barvy, oslabením imunitního systému, alergie, přes mnoho nemocí a končí to smrtí. A jak jste na tom Vy? Říkáte si, že zatím dobře? To se ale máte! Věřte, že BUDE hůř. Nepomohou Vám operace, léčitelé, bylinky ani zaručené diety a očišťovací kúry. Tohle všechno pouze zmírňuje následky, popř. odstraňuje symptomy. Tím, že si necháte něco odoperovat, jak je dnes u křečových žil a hemeroidů v módě se nic nespraví. Nemoc se ve Vás naakumuluje a projeví se v jiném, závažnějším postižení. Mnozí z Vás již trpí chronickými nemocemi. Ať děláte co děláte potíže neustupují. Je to proto, že jste neodstranili příčinu své nemoci. A pokud ji neodstraníte můžete si pomalu a jistě šetřit na náhrobek. PC je metla lidstva a lidstvo na ni dojede. Já sám jsem dal výpověď, ač dělal jsem skvělou práci. Byl jsem správcem počítačové sítě. V posledních dvou letech jsem totiž trpěl chronicky trnutím nohou a pravidelně se mi vracely hemeroidy. Když jsem vyčerpal všechny možnosti a když jsem toho měl už plné zuby, protože do zaměstnání jsem vstával v 5 hodin, denně jsem strávil 2 hodiny sezením v autobuse, a domů jsem přijížděl v 18 hodin, řekl jsem si dost. Zastavil jsem ten shon, a rozhlédl jsem se kolem sebe. Jak je možné, ač tak zdravě jím i spím, že mám tolik starostí, zatímco jiní si nacpávají břicha, chodí z hospody až v 11 večer a jsou OK. A pak mi to došlo. Sedíte a sedít a žerete a žerete. Jak chcete asi dopadnout? U každého z Vás se po čase projeví první příznaky. Jaké? To hledejte ve slabině vašeho zděděného genetického kódu. A stejné problémy, avšak mnohem dříve budou mít i Vaše děti. V přírodě, když má zvíře hlad, musí si samo obstarat potravu pohybem. Taková veverka, jak se asi nalítá pro pár ořechů. V přírodě, když je zvířeti zima, musí se rozhýbat a pohybem zahřát jinak zemře. A co člověk? Všechno má pod nosem. Stačí jen točit a mačkat čudlíky. Pak může sedět pohodlně u obrazovky svého PC nebo TV. Přece by se jen tak nenudil čuměním doblba. A právě tohle pohodlí ho zničí. Už kdysi někdo napsal. Zóny pohodlí jsou jako měkce čalouněné rakve. Usnete-li v nich, zemřete. Budoucnost bude patřit opět primitivnímu způsobu života. Lidé všechny vymoženosti zavrhnou. Nemají totiž na výběr! A mohu Vám říct, že se jim velice uleví. Stejně jako mně. Nebudou školy, továrny ani elektřina. Lidé budou pracovat jako dřív - na čerstvém vzduchu a jen pro svou potřebu. Zbytek času se pak mohou jen a jen radovat. napsal slepý osel

2 komentáře: