čtvrtek 8. září 2005

Naše sračky

Pořád se zabývate největšíma nesmyslama, jen aby jste se nenudily. Nedokážete být chvilku sami. Vjednom kuse vyžadujete pozornost, furt si stěžujete a libujete si v tom. Každýmu všechno závidíte. Nemáte se rádi, zato jací jste. Neděláte nic pořádně a všechno svádíte na druhý. Sami jste neschopní!, neschopní cokoliv udělat, jakoukoliv změnu. Bojítese co se stane. Jste tak omezení. Máte obrovský strach o ty svoje sračky. Stále si musíte dokazovat že jste někdo, že bez vás to tu nejde, do všeho rejpáte, všechno kritizujete svym omezenym rozumem. Ale až zemřete ani pes neštěkne! Jen další myšlenka že někdo zemřel, hlavně že jste to nebyli vy. Nikdo se vámi nezabívá, každej ponořenej do svejch problému do svej sraček který ve skutečnosti neexistujou. Jste jen zasraný stádo kobylek co všechno sežerou! Jste sobecký parazyti... tak už se kurva PROBUĎTE!!!

8 komentářů:

  1. ..tento text je,zcela v rozporu s Castanedovymi myslenkami,nabit takovou nenavisti k okoli,ze prerusta v namrdanost a egoismus.Vazne si myslis,ze jsi lepsi nez ostatni okolo?

    OdpovědětVymazat
  2. dik za reakci, jojo tenhle clanek vyvolava ruzne reakce, je jaksi vostrejsi.. prejmenuju ho na Nase sracky

    OdpovědětVymazat
  3. No, nevím, jestli ještě budeš schopen po roce a půl reagovat na můj komentář, ale přesto bych k tomu něco ráda napsala. Mám občas podobný pocit jako Ty v tomto příspěvku. Taky bych se ráda probudila, ale nevím, jak na to. Poradíš?

    OdpovědětVymazat
  4. probuditse.. skus treba pro zacatek pozorovat nezaujate svoje myslenky.. abys zjistila ze snis..

    OdpovědětVymazat
  5. když se zaměřím na mé myšlenky, mám pocit, že..mi ubližují, útočí na mě, nenechají mě v klidu.. Blbě se to slovy vyjadřuje. Asi.. kdybych ty myšlenky neměla, tak by nastalo prázdno. A já nevím, jestli je to dobře.
    Víš, taky sleduju lidi kolem sebe. jak prožívají své emoce, uměle si vytvářejí problémy. Jenže oni mají pocit, že aspoň žijí.
    Napíšeš mi, prosím, co se stane když se probudím?

    OdpovědětVymazat
  6. Muzes byt panem sve mysli. Trening dela mistra. Kdybys ty myslenky nemela tak by nastalo prazdno...a ty by jsi mohla spatrit skutecnost.

    OdpovědětVymazat
  7. opravdu jsi to vystihl...chtěl bych se zeptat jak dlouho se uz zabyvas dharmou??

    OdpovědětVymazat