neděle 26. února 2006

Díky za

:

 - za partnera, který noc co noc pokrčí přikrývky, protože není venku s  někým jiným
  - za daně, které musím platit, protože to znamená, ze mám stálé  zaměstnání
  - za nepořádek, který musím uklízet po oslavě, protože to znamená, ze  jsem obklopený přáteli
  - za šaty, které jsou mi trochu těsné, protože to znamená, ze mám  dostatek  jídla
  - za trávník, který je třeba kosit, okna, které je třeba umývat a okapy, které je třeba opravovat, protože to znamená, ze bydlím ve svém dome
  - za všechny stížnosti, které poslouchám na vládu, protože to znamená,  že  máme svobodu projevu
  - za vysoký účet, který platím po večeři s blízkými, protože to znamená, že jsem štědrý
  - za kopu prádla a žehleni, protože to znamená, že mám co nosit
  - za únavu a bolavé svaly na konci dne, protože to znamená, že jsem byl    schopny těžce pracovat
  - za otravný budík, který musím ráno vypnut, protože to znamená, že jsem   ještě naživu
  - a konečně ... za to množství e-mailů, protože to znamená, že mám  přátele,   kteří na mě myslí

  - a ještě něco ...

Říká se, že člověk potřebuje jen 1 minutu, aby zjistil, že se mu nějaká osoba libí,
1 hodinu, aby ji správně odhadl, 1 den, aby ji začal mít rád či  milovat,
ale potřebuje cely život, aby na ni zase zapomněl.

Žádné komentáře:

Okomentovat