úterý 28. února 2006

info o blogu

Tento blok nemá žádný cíl, existuje jen pokud ho právě čtete.

 

Tento blok nemá žádný cíl, existuje jen pokud ho právě čtete.
Je to jen nástroj, máte volnou ruku v jeho tvoření.
Téměř veškerý obsah je převzatý a nezodpovídám za jeho obsah.
Já jako zahradník vkládám taková semena, která mne oslovují a mám k nim co říct.
Nechci si nic přivlastňovat, všem autorům u kterých jsem neuvedl zdroj, nebo jejich jméno se omlouvám,
nebotˇ někdy jsem ho neznal, či ze své nevědomosti nepokládal za důležité ho uveřejnit.
Pokud se někdo chce podílet na tvorbě nejen příspěvkama v komentářích
( za které děkuji ) nechť mne kontaktuje.
Prostor je otevřený.

::nobody::

 

 

2 komentáře:

  1. Tak nám napiš, co tě zajímá, a my ti vrhneme téma. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Spíš co zajímá vás v rámci obsahu rozvoje vědomí.. pokud máte nějaké svoje spisky, zkušenosti.. a chtěli by jste je zde uveřejnit..

    OdpovědětVymazat