středa 8. února 2006

Jak se stát milionářem?

Je mnoho způsobů, jak získat milion, můžete ho zdědit, vyhrát, ukrást, přitunelovat a mnoha dalšími, ne zrovna čistými způsoby. Toto není náš problém, my se budeme zabývat způsobem „duchovním“. Tento praktický návod bude obsahovat i teoretickou část, která bude psána kurzívou. Koho nezajímá, jak to funguje, může teorii přeskočit. Řídit auto můžete i bez znalosti techniky, ale pokud to nepojede, nebudete umět opravit závadu. Na trhu je velké množství knih, a v nich ještě větší množství metod, jak provádět různé meditace, imaginace a uvolňování. Taktéž se to hemží kurzy od Silvy po Psypos, ale málokdo zveřejnil, co mu to prakticky přineslo, nebo taky nepřineslo. Popíšu vám zde, jak pomocí pokusů a omylů, spojením všech známých metod jde během deseti let získat to co chcete.Ve většině případů se nám jedná o získání zhmotněných energií, popř. výhod, které tyto energie přinášejí. Není nic na světě pouze energie a to energie Boží. Tato energie je neustále vysílána kosmem ve formě vlnění velmi vysokého kmitočtu. Frekvence kmitočtu přesahuje veškeré měřitelné kmitočty a fyzikálně se nedají vyjádřit. Zpomalováním těchto kmitočtů dochází ke snížení hodnoty energie a vznikají světy, kde energie přechází ve hmotu. Jako příklad si dejme vodu. Nejhrubší pevné skupenství ledu má dejme tomu nulovou energii, hmota je pevná neměnná a vazby mezi jednotlivými atomy jsou silné. Po dodání energie se začne zvyšovat kmitočet atomů, vazby se zmenšují a pevné skupenství ledu se mění v kapalné skupenství vody s energií třeba pět. Dodejme vodě další energii o velikosti 100 a vazby mezi atomy se zcela uvolňuji, nastává skupenství plynné. Entalpie či entropie /fyzici mě určitě opraví/ páry je o mnoho vyšší než u ledu. Toto funguje samozřejmě i opačně, pokud se zmenší vysoká hodnota frekvence vzniká skupenství plynné, pak kapalné a posléze pevné. Chtěl jsem pouze na známém jevu vody naznačit, jak funguje energie Boží. Začnu rokem 1990, zvonění klíčemi máme za sebou, otevřeli jsme se Západu a blahobyt je před dveřmi. /Klaus neřekl před kterými/. Pracoval jsem jako technik v Ostravě , živil dvě děti a nenasytnou Ladu. Lada není princezna, ale žravý Žigulík. Stavebnictví dostalo útlum a padala jedna stavební firma za druhou. Samozřejmě v té době nebyl problém sehnat si práci jinde, ale státní stavební podniky se bortily a soukromé se specializovaly na stavění tunelů. Nedostat pár měsíců mzdu a nemít zaplacené pojištění začínalo být normální. V té době jsem se již pět let zabýval duchovními zákony a bylo třeba je zapojit. Musel jsem rozmnožit mizerné dva tisíce úspor na existenční velikost, ale jak? Zákony, které jsem znal teoreticky, nechtěly fungovat prakticky, bylo třeba začít od začátku. Po absolvování různých kurzů bylo možné sloučit metodu Silvovu a metodu Psypos. Kurzy pořád běží, doporučuji navštívit, jiné kurzy z vás pouze vytáhnou peníze. Základem jakékoliv mimosmyslové práce je uvolnění a vnoření se do stavu alfa. Do vyšších stavů se nenořte, to by jste se vynořili ráno hezky vyspaní. Mozek funguje podle stejných zákonů, jak výše uváděna voda. Při stresech a důležitých myšlenkových pochodech kmitá elektrická energie mozku na nejvyšším kmitočtu téměř 20 CPS /cyklus za sekundu/. Běžně kmitá kolem 14 CPS – hladina Beta. Hladina Alfa kolem 7 CPS je na pokraji spánku a hladinu Theta a Delta pod 4 CPS slastně prospíte. Pro začátek je nejlepší začít s cvičením večer, před spaním, kdy odsunete denní starosti. Některé metody doporučují počítat od sta do jedné. U padesátky jsem spal jak dřevo a k jedničce nedošel. Dopracoval jsem se k číslu pět, které uvádí i Silva. Počítám od pěti do jedné. Abych udržel myšlenky na uzdě, číslo se snažím vidět zavřenýma očima. No a to byl problém, žádné číslo jsem neviděl. Bylo třeba začít s tréningem imaginace. Napsal jsem si na papír číslici 1, 2, atd. a díval se na tento papír pár minut. Po zavření očí zůstane tento obraz pár sekund ve vizuální paměti, pokud se ztratil opět jsem se podíval na papír. Toto cvičení jsem dělal tak dlouho, až jsem si vybavil číslici bez podívání na papír. Po zvládnutí všech pěti číslic jsem začal s barvami. Aby nezahálela nemyslící polovina mozku je nutné naučit se imaginaci barev. Zase jsem se začal dívat na barevný arch papíru a zkoušel si ji představit. Nyní už to jde naostro, počítat od pěti, představit si číslici, buďto barevnou nebo barvu kolem ní. Barvy se musí volit dle jejich frekvence shora dolů. Např. 5-modrá, 4-zelená, 3-žlutá, 2-oranž, 1-červená. Nyní jsem si v duchu říkal: „Počítám od pěti do jedné, až řeknu jedna, budu uvolněný v hladině Alfa.“ Představil jsem si pětku na modrém pozadí. „Čtyři, počítám do jedné, až řeknu jedna, budu uvolněný a v hladině Alfa.“ A tak to jde až k jedničce. Silva i Psypos doporučují ukotvit tento stav na háčky. Je to skutečně nutné a navíc těmito háčky lze přejít do skoroalfy kdykoliv je třeba. Co jsou háčky? Jsou to vytvořené reakce podvědomí na určitou situaci. Pavlova a slintajícího psa na žárovku určitě znáte. Musíte své podvědomí naučit reagovat na navozený stav vámi požadovaným způsobem. Použil jsem háčky již vyzkoušené jinými. Když jsem v hladině Alfa, sevřu tři prsty /palec,ukazovák a středník/ a prohlásím: „Jsem v hladině Alfa.“ Nyní je třeba držet celou dobu tyto prsty u sebe. To je háček fyzický, ještě je dobré mít háček myšlenkový. V Alfě si představte nějakou věc a nějakou činnost, tato představa upevní vaše vědomí v Alfě. Věc může být jakákoliv, ale měla by mít vztah k nadsmyslnu, já si představuji svou křišťálovou kouli, ne že bych do ní zíral, prostě mi reprezentuje okultno. Činnost by měla být relaxační, příjemná, která posouvá mozek k nižším frekvencím. Probral jsem všechny příjemné pocity, které znám, a vybral jsem houpání v síti mezi velkými smrky a vedle šumí potok. Často tak relaxuji, proto není problém si to vybavit. Mnoho lidí se ptá, jak poznám, že jsem v Alfě? Stokrát jsem byl v Alfě a nevěděl jsem o tom. Kromě uvolnění není žádný pocit, který by vám to oznámil. Metodou omylů jsem vyzkoušel všechno až jsem dospěl k doporučení Psypos zkouška svalů. Ležel jsem uvolněně v posteli a podvědomě nařídil ruce, aby se začala zvedat nad hlavu až na stěnu. Nehnul jsem svalem a sledoval, kdo mi tu ruku zvedne, když ne já. Začalo pomalu mrazení ve svalech o kterých ani nevím, že je mám někde v rameni. Svaly se začaly napínat a ruka se pomalu zvedala. Ihned jsem si myslel, že to zvedám já a proto jsem zvedl ruku a sledoval, které svaly budou pracovat. Pracovaly úplně jiné svaly, respektive v jiném pořadí, než při zvedání podvědomím. Přestal jsem ruku zvedat a podvědomí opět zvedalo ruku „samo“. Toto je ta nejlepší metoda, jak se přesvědčit, zda jste skutečné v Alfě. Pokud někdo zná něco lepšího, rád se přiučím. Jsme tedy v Alfě. Co dál? Nyní dejte pozor napojujete se na hybnou sílu kosmu. Hlavní hybnou silou kosmu je myšlenka. Myšlenka ovládá všechny mechanismy duchovních i fyzických světů. Síla myšlenky několikanásobně přesahuje sílu nukleární. Rčení:“Nejdříve bylo slovo“ není docela pravdivé, protože nejdříve byla myšlenka, která slovo vymyslela a vyslovila. Ve fyzickém světě je to trochu složitější. Myšlenky může realizovat pouze náš Duch, naše vyšší Já. Nedělejme si iluzi, že myslí náš mozek, ten je pouze fyzickým vykonavatelem duchovních příkazů. Na světě žije nakolik desítek lidí bez mozku, pár jich dokonce studuje, medicína nyní zřídila speciální ústav, který zkoumá, jak je to možné. /Anglie, Německo, USA/. Problém je v tom, že nemáme žádné spojení na našeho Ducha. Můžeme se spojit pouze s naším podvědomím /správně by se to mělo nazývat nadvědomím/ a toto podvědomí má přímý styk s našim Duchem. Podvědomí komunikuje s Duchem při vyloučení vědomí, proto nemůžeme tuto činnost sledovat ani ovládat. Naštěstí podvědomí komunikuje s mozkem a mozek ovládá naše smysly. Když to obrátíme, můžeme smysly poslat informaci mozku, který ji předá podvědomí a to našemu Duchu. Jenže mozek posílá do podvědomí tolik informací a žádostí, že podvědomí je začíná třídit, jako dobrá sekretářka, na důležité a nedůležité, a ty předá na svém formuláři svému šéfovi Duchu. Musíme naše podvědomí přesvědčit, že naše žádosti jsou velmi důležité. Dosáhneme to dvojím způsobem. Za prvé budeme naši žádost podávat ihned na formuláři podvědomí, nikoliv na formuláři mozku. Za druhé budeme zasypávat podvědomí opakovanými žádostmi. O jakých formulářích to vlastně mluvím. Mozku musíme předat naši žádost smysly, které máme. Napíšeme si naši žádost na papír: „Chci auto“. Tuto žádost velmi často čteme a nahlas vyslovujeme i posloucháme. Náš mozek už bude dobře vědět že naše EGO chce auto. Časem vyřídí podvědomí vzkaz: „ Naše EGO chce auto.“ Sekretářka si zapíše, že EGO chce auto a tím to končí! Po několika letech se zeptá sekretářka mozku: „Pořád chce EGO auto?“, mozek odpoví ano, v pořádku necháme ho dále v kolonce „Chce auto“. Už chápete přísloví: „Chtít neznamená mít“? Vy ho budete chtít dalších padesát let a pořád ho nebudete mít! Zjistil jsem, že formulář mozku je potřebný, ale bez formuláře podvědomí je velmi slabý. Podvědomí komunikuje s Duchem pouze formou obrazů. Nezkoumal jsem jak spolu komunikují ohledně životně důležitých funkcí. To znamená, že formulář jakékoliv žádosti podávaný Duchu, musí být formou obrazů. Musíte si představit, jaké auto to je, jaké barvy, jaká kola, jaký spoiler ….Až je tato představa jasná, dáte podvědomí jasnou vizi, že máte žádané auto! Samozřejmě sekretářka bude pořád tvrdit, že žádné auto nemáte, pokud o tom přesvědčí mozek, jste ztraceni, žádná žádost se dál nepošle! Je třeba obejít mozek tím, že se budete v tomto autě imaginačně vozit, mýt ho, leštit apod. Oblbnutí sekretářky trvá velmi dlouho, někdy až dva roky, zatím ztratíte trpělivost a píli. Je třeba obejít podvědomí a dostat se blíž k našemu Duchu. Právě to nám Alfa umožňuje. Když jsem tedy byl ve stavu Alfa představil jsem si malou prodejnu kancelářských potřeb s kopírkou. Stavěl jsem regály a ukládal do nich tužky, pořadače, papíry a další zboží, uváděl do chodu kopírku. Prodejny se kupovaly v privatizaci za statisíce a miliony, šanci nějakou získat zadarmo byla minimální. Po půl roce se naskytl pronájem v obchodním domě, zmastili jsme nějaké pulty, za dva tisíce se koupilo zboží a pronajala kopírka. Chodilo však málo zákazníků. Proto jsem v Alfě vytvořil fronty zákazníků a nestíhal obsluhovat. Zajímalo mě, jak to Duch zařídí? Po dvou měsících bylo jediné kopírovací centrum ve městě předěláno na hospodu. Náhoda? Měl jsem fronty zákazníků, přibral další kopírku na leasing. Věděl jsem, že kopírky budou postupně zlevňovat a budou v každé firmě, bylo třeba vytvořit prodejnu o větším rozsahu. Další práce v Alfě, velká prodejna a ve větším městě, nejlépe v Ostravě. Budoval jsem ji osm měsíců, pak se objevil levný pronájem, prodejna vypadala přesně tak, jako v mém snu. Zisky z kopírky se přelévaly do vybavení a zboží nové prodejny. Samozřejmě prodejna měla levný nájem, ale ne moc atraktivní místo. Po zaběhnutí prodejny jsem opět začal pracovat v Alfě. Chtěl jsem se dostat na hlavní třídu. Tato práce trvala téměř rok. Všichni chtěli odstupné skoro milion, to jsem neměl. Nikdy jsem nečetl Avízo. Jednou ho známý zapomněl u mě doma a „náhodou“ tam byl inzerát na prodejnu za rozumné odstupné. Tentokrát byla prodejna trochu menší, než jsem snil, ale byla. Tvůrčí energie, která neustále obíhá kosmem, je tvarována podle myšlenek tvůrců. Celá duchovní hierarchie od Serafínů až po Anděly pouze ovládá a řídí už stvořené. Pouze Bůh a Člověk stvořený k jeho obrazu, jsou schopni tvořit myšlenkou. Tato síla je tak obrovská, že může bortit vesmíry. Člověk svým odkloněním se od Boha ztratil tuto sílu, a aby nebyla zneužita, je člověk uzavřen do fyzického pouzdra. Pokud to člověk dovede, je schopen zformovat tvůrčí energii do jakékoliv podoby. Stačí pouze myšlenka a jiné bytosti a elementy provedou realizaci této myšlenky. Je to pouze přeměna energie v jinou formu, nenastane žádný úbytek, vše je relativní. Pokud Duch přijme naši žádost, že již máme auto, rozjede se obrovská mašinérie. Mnoho bytostí a dalších elementů začne pracovat na realizaci této myšlenky. Nechte na nich, jak to zařídí, můžete auto zdědit, vyhrát apod. Jeden známý si přivolal testování auta. Zdarma má co půl roku nové auto, které se testuje, platí pouze benzín. Je jasné, že Duchem bude přijata jen ta nejčistější žádost. Pokud budete závidět jiným jejich majetky, nebo nebudete přát jiným, ať mají všeho dost, budete mít malou šanci na úspěch. Nezapomeňte, že co jste dostali, dostali jste darem! Žádný dar si nesmíte ponechat, musíte darovat dále, třeba později v menší míře, ale darovat. Jinak budete platit. Před dvěmi lety jsem zjistil, že na mně rýžují velkoobchody. Už jsem s jistotou profesionála budoval v Alfě svůj velkoobchod, kterým bych se sám zásoboval. Po roce jsem ho otevřel, daleko od města, nebylo to ono, návštěvnost mizivá. Hravě jsem ho imaginačně přesunul do města, kde nebyla šance, tak velké plochy najít. No a dnes je! Zeptáte se, kde jsou ty miliony? Nejsou, k čemu by mi byly. Dávám práci 15 lidem, žijeme si slušně a když mě napadne koupit si celou Ostravu... (za návod děkujeme Moravanovi)

3 komentáře:

  1. Ráda bych Vám poděkovala za Váš vynikající článek,jsem přesvědčena,že je to přesně tak,jak popisujete,snažím se o podobnou cestu,ale jde mi to velmi pomalu,držím se již čtrnáctým rokem,ale zákázek je stále poskrovnu.
    Musím ale také být vděčná,nastěhovali jsme se do vlastního domu,pořídili jsme si auto,mám hodnou a šikovnou
    dceru.Musím se teď zaměřit pouze
    na zákazníky a na zakázky,použiji
    Vaše konkrétní rady.Ještě jednou Vám děkuji a přeji Vám ze srdce hodně úspěchů.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu hodně zajímavé čtení, které člověka donutí alespoň se zamyslet když už ne třeba věřit. Já si ale opravdu myslím, že to jak to popisujete to asi funguje. Častokrát jsem si něco přála a představovala jsem si jak už tu dannou věc mám, až jsem ji opravdu měla. Ale nikdy před tím, že jsem si toto přečetla mě to nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  3. Je to vynikajici clanek.Jsem, ale uplny zacatecnik a tak se ucim formou literatury pokus omyl.Rada bych, nasla nekoho kdo by mne ucil a radil. Karolina

    OdpovědětVymazat